Мукачево ДНЗ № 33

 





Сторінка музкерівника

 

 

В ЗАКЛАДІ ПРАЦЮЄ ДВоє МУЗИЧНИХ КЕРІВНИКів:

 

Кузнєцова Зіта Степанівна

та

Качур Анжела Юріївна

 

 

 

Знайде в кожного талант

Чарівниця музикант.

В неї малюки усі

Люблять танці і пісні,

Мелодії тихі й голосі.

Світ музики для них відкрила,

Музичний керівник - талановита й мила!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хореографія для сучасних малюків

 

Протягом не одного десятка років педагоги використовують рух як засіб музичного розвитку дітей дошкільного віку. У прогресивних педагогічних системах музичного виховання руху завжди приділялося особливе місце, так як музиканти визнавали за ним можливість не тільки вдосконалювати тіло, але й розвивати духовний світ людини.
 

Щоб розвинути у дітей почуття ритму, виразність руху, фантазію і уяву, в нашому закладі  проводяться заняття гуртка «Хореографія  для сучасних малюків», так як різного характеру танці, музичні ігри, рухові танцювальні вправи і комплекси допомагають дитині зрозуміти зміст музики, освоїти її непросту мову.
 

Під час  заняття танцями ми розвиваємо у дошкільнят почуття ритму, музичний слух, культуру руху, гнучкість, пластику, зміцнюємо  дихальну, м'язову і серцево-судинну систему дитячого організму, тим самим сприяючи здоровому способу життя дошкільників. Крім цього йде розвиток дитячого танцювального творчості.
 

Так як дошкільнята ще дуже малі і не можуть витримати великих фізичних навантажень, заняття  тривають по 20-25 хвилин.

«ХОРЕОГРАФІЯ  ДЛЯ СУЧАСНИХ МАЛЮКІВ»    включають в себе:

Ритмічні вправи. Одна з найважливіших умов правильного виконання танцю - здатність сприйняти його ритм і вчасно в нього включитися. Як правило діти по природі дуже чуйно вловлюють ритм, вони його прекрасно відчувають, але далеко не завжди можуть передати його рухами. Наші вправи розвивають у дитини почуття ритму, вміння рухатися під музику.

 Вправи для  розминки . Для того, щоб гарно танцювати потрібно спочатку навчитися володіти своїм тілом і знати його можливості. За допомогою спеціальних розминок вправ дитина навчається розігрівати м'язи і готується до більш складних танцювальним вправам. Також він вчиться тримати правильну поставу.

Вправи на пластику і фантазію  розвинуть уяву дитини і навчать його імпровізувати під музику. Спостерігаючи з дитиною за рослинами, тваринами, птахами, рибами, ми запам'ятовуємо їх руху, повторюючи під музику.

Гімнастика. У гімнастичній частини заняття вирішується кілька завдань: силова підготовка, розвиток витривалості, вправи на розслаблення м'язової системи, постановка дихання.

Аеробіка. Вправи, спрямовані на освоєння ходьби і бігу, розвивають орієнтування в просторі, вміння реагувати на сигнал викладача.

Хореографічні вправи. На заняттях будуть вивчені найпростіші танцювальні елементи і композиції. Діти навчаться працювати у взаємодії один з одним, розуміти і відчувати партнера.

У 
музичних іграх діти створюють певний образ і передають в русі різноманітні почуття. Ігри створюють на занятті атмосферу радості, бадьорості і задоволення. В іграх діти легко засвоюють і вдосконалюють багато здібності і життєво необхідні навички.

Танцювальні заняття принесуть користь і задоволення дитині!

 

Який інструмент обрати для навчання дитини

музиці?

 

 

            Ви вирішили, що все-таки вашій дитині необхіднамузична освіта. Це дуже гарно! Залишилася всього лише дрібничка - на чому маля буде вчитися грати? Добре, якщо чадо з дитинства мріяло бити маленькими ручками по клавішах піаніно . А якщо ні?

 

      Перш за все, ви повинні знати про навантаження для дитини. Якщо вона мріяла стати великим піаністом, то працювати тоді доведеться не менше двох годин. Кожен день! А далі більше. Тобто дитина протягом цього часу буде сидіти на стільці. Якщо це духовий інструмент - то не більше години на день. Так як музиканту постійно активно доводиться дихати, то іноді може запаморочитися голова.

 

     Якщо є проблеми з опорно-руховим апаратом та координацією рухів, то краще - ударні інструменти.

Тут навчать не тільки «бити паличками» по барабану, але також в обов'язкову програму входить ксилофон. Пам'ятаєте, продається такий невеликий інструмент для дітей? Це міні-копія. Є величезний інструмент з дерев'яних перекладин, по яким треба легенько бити. Доводиться постійно рухати руками, стежити за ритмом і своїми рухами, щоб просто палички не зачепилися одна за одну.

     У першу чергу, ви будете проходити з вашою дитиною співбесіду у викладачів. Дитині дадуть кілька найпростіших завдань, щоб визначити, чи є у неї слух, почуття ритму. Тобто, дитина відвернеться, викладач буде грати різні ноти на фортепіано і просити дитину заспівати їх. Потім награє певний простий ритм, і дитина повинна буде його проплескати у долоні. Нічого складного, але після такого невеликого прослуховування викладач скаже Вам про талановитість Вашої дитини, про те, чи має вона музичний слух. Але ж думка педагога не є істина в останній інстанції - все це досить відносно.

     Обов'язково зверніть увагу на викладача як особистість. Ознайомтеся з ним, поспілкуйтеся. Адже саме він буде проводити дуже багато часу з вашою дитиною, і він повинен бути хорошим психологом і педагогом. Посидьте на заняттях з іншими дітьми, подивіться на методи викладання. Бувають випадки, коли викладачі б'ють дітей по руках, відстукували ритм по голові дитини, кричать на нього, якщо у нього щось не виходить. Такий викладач не потрібен вашої дитині…

     Дитина в музичній школі може вчитися за скороченою і за повною програмою. Все залежить від набору. Є семирічки, є п'ятирічки. Перший варіант краще - тому що навантаження не таке сильне, програма майже така ж, тільки триває довше за часом. Це буде краще для дитини. Якщо Ви не хочете, щоб дитина витрачала занадто багато часу, то можна вибрати скорочений варіант, але він, як правило, не найвдаліший в плані подальшого зростання.

     Не забувайте, що в музичній школі багато факультативних заходів - оркестри, вокальні ансамблі. Вони беруть участь у різних конкурсах, виїжджають з виступами за кордон.

     Під час випускного року перед такими малюками постає закономірне питання про те, ким бути далі. І тут вже, звичайно, вирішувати дитині. Якщо вона не бачить свого життя без музики, та весь час навчання постійно підбирає мелодії, то Вам треба серйозно поговорити з дитиною про її подальше життя.

     Звичайно, є люди, які дотримуються думки, що музикою на хліб не заробиш, що потрібно щось більш серйозне, щоб не залишитися голодним на вулиці і не грати в переході. Загрожувати дитині такими страшними картинами не варто - потрібно зважити всі за і проти. Якщо дитина не дуже талановита, не вигравала конкурси, її не особливо хвалили в школі, то немає сенсу йти по музичній стезі далі. Адже за сім років навчання дитина вже цілком може виявити свою талановитість. Будьте реалістичні, та не забувайте про майбутнє своєї дитини!