Навчальний процес
Завдання дошкільного навчального закладу на 2016-2017 н.р.
1. Роль музичного керівника в організації театралізованої діяльності дошкільників. (вересень) 2. Формування основ здорового способу життя. (лютий) 3. Формування світогляду дошкільними засобами художнього слова (за системою Н. Гавриш) СЕМІНАРИ 1. Організація роботи з екологічного виховання. 2. Використання коректурних таблиць у роботі з дошкільниками (сем.-практикум). 3. Спільний семінар з НВК «Гармонія». «Реалізація принципу наступності між дошкільнятами та початковою освітою»
ТЕМАТИЧНА ПЕРЕВІРКА 1. Комплексна перевірка у молодшій групі (листопад). 2. Використання коректурних таблиць у роботі з дошкільнятами (лютий). 3. Використання матеріалів з сенсорного розвитку дітей І мол. та ІІ мол. груп (квітень).
КОЛЕКТИВНИЙ ПЕРЕГЛЯД 1. Фехтел М.Е. - квітень 2. Страхова Л.О. - лютий 3. Павлик В.П. - листопад
У 2016 - 2017 навчальному році наш дошкільний заклад працює за такими програмами:1. Освітня програма "Дитина в дошкільні роки" (наук.кер. Крутій К.Л.).За цією програмою займаються діти ІІ молодшої, середніх груп, старших груп.2. Освітня програма "Дитина"За цією програмою займаються діти І молодшої групи3. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт" (авт. кол. Андрієтті О.О., Голубович О.П. та ін.)За цією програмою займаються діти старшої групи, які зараховані в групу на початку навчального року (індивідуально)
Організація навчального процесу Дошкільний навчальний заклад №33 здійснює навчально-виховний процес відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний заклад, Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція), затвердженого наказом МОН України від 22.05.2012 № 615, методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.06.2005 року №1/9-306 «Про організацію та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах», від 03.07.09 №1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах».Реалізація Базового компонента дошкільної освіти забезпечується у 2014-2015 навчальному році програмою виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина у дошкільні роки» та програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку « Впевнений старт».Навчальний рік починається 1 вересня, закінчується 31 травня наступного року, оздоровчий період триває з 1 червня по 31 серпня.У дошкільному закладі встановлено 5-денний розвивально-освітній тиждень.У першій половині дня рівномірно розподіляються та узгоджуються колективні, підгрупові та індивідуальні форми роботи. Визначним принципом освітньої роботи з дітьми раннього віку є узгодження індивідуальних і під групових занять. Тривалість під групових занять - до 10-15 хвилин, індивідуальних занять 5-7 хвилин, ( від 6 до 10 занять на тиждень). Заняття проводяться у формі гри щодня вранці та в другій половині дня у підгрупах( 6-8 дітей). Тривалість занять з дітьми молодшого дошкільного віку (4-й рік) групових - 15-20 хвилин (5-6 занять на тиждень), індивідуальних -5-10 хвилин. Визначним принципом організації навчально-виховного процесу з дітьми середнього віку є відповідне віковим можливостям поєднання спільних занять тривалістю до 20 хвилин (підсумкові – до 25 хв.) - 5-6 на тиждень та індивідуальних занять. З дітьми старшої групи проводяться по 7-8 групових занять на тиждень, тривалістю 20-25 хвилин, ( комплексне - до35 хвилин). Передбаченераціональне чергування видів діяльності (розумова, рухова, практично-прикладна). Тривалість перерв між заняттями - 10 хвилин. Тривалість та кількість форм роботи визначає вихователь за погодженням з вихователем-методистом.Під час навчально–виховного процесу використовуються такі види занять з дітьми: фронтальні, під групові, індивідуальні, комплексні та підсумкові.У навчально–виховному процесі використовуються такі форми організації діяльності дітей: навчальна діяльність у формі занять планується на першу половину дня, у другій половині дня гурткова робота, самостійна художня діяльність, дослідницька та трудова діяльність. Ігрова діяльність широко використовується у навчально-виховному процесі, як самостійна форма роботи з дітьми, як ефективний засіб і метод розвитку, виховання і навчання дітей в інших організаційних формах. Пріоритет надається творчим іграм: сюжетно-рольовим, будівельно-конструктивним, іграм - драматизаціям, іграм з елементами праці та художньо-творчої діяльності.
|
|