Мукачево ДНЗ № 33
 
Дорогі відвідувачі! Вітаємо Вас на сайті нашого улюбленого садочка " КАЗКА"!

Методична робота

 

 

Оптимізація педагогічного процесу у закладі спрямована на:
  • оновлення змісту дошкільної освіти;
  • активізацію творчого потенціалу педагогічних працівників;
  • організацію дієвого освітнього простору і середовища.

    Головними завданнями методичної роботи ДНЗ є:
    • підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
    • вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
    • сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
    • підтримка ділового тонусу педагогів;
    • стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
  • створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання, підвищення комп’ютерної грамотності.

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

2016-2017 н.р.

 Педрада №1 (серпень)

1.     Про обрання секретаря педагогічних засідань.

2.     Про виконання рішень попередньої педради.

3.     Про підсумки літнього оздоровлення дошкільників ДНЗ№33.

4.     Про схвалення плану роботи на 2016-2017 н. р.

5.     Про ознайомлення з Положенням про атестацію педагогічних працівників.

6.     Про затвердження режиму дня, розкладу занять та графіку роботи.

7.     Про організацію національно-патріотичного виховання в ДНЗ

8.     Різне

 

 

Педрада №2  (грудень)

1.     Про виконання рішень попередньої педради.

2.     Про стан екологічного виховання дітей в ДНЗ.

2.1. Про результати комплексного вивчення стану організації навчально-  виховної роботи в молодшій групі  (05) (довідка).

3.     Про організацію проведення новорічно-різдвяних свят.

4.     Про взаємодію ДНЗ та НВК «Гармонія», сімєю та громадськістю.

5.     Різне.

 

 

 Педрада №3 (лютий)

1.     Про виконання рішень попередньої педради.

2.     Про стан організації роботи з дошкільниками по формуванню світогляду дошкільників засобами художнього слова (на основі авторської казки).

2.1. Про результати тематичного вивчення (довідка) (коректурні таблиці).

3.     Про звіти педагогів що атестуються.

4.                4.  Про аналіз захворювання дітей.

5.     Різне.

 

 

Педрада №4 (травень)

1.     Про виконання рішень попередньої педради.

2.     Про стан розвитку мовлення та сенсорного виховання малят у процесі ознайомлення дітей з природою (обмін досвіду).

2.1. Про результати тематичного вивчення з даного питання (довідка).

3.     Про стан готовності старших дошкільників до навчання в школі.  

4.     Про підсумки навчально-виховної роботи в 2016-2017 н.р.

5.     Про підготовку до літньо-оздоровчого періоду в ДНЗ.

6.     Про організацію харчування дітей в ДНЗ.

7.     Різне.

 

 

 

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  

Робота  методичного  кабінету

 

Реформаційні  процеси,  які  проходять  у  системі  освіти  країни  в  цілому  і  в дошкільній освіті як її першому елементі, показують значимість і необхідність якісно нових підходів до організації діяльності ДНЗ.

  ДНЗ № 33 функціонує з 1969 року, очолює його досвідчений, висококваліфікований педагог Машика Наталія Василівна. Вихователь – методист Торжаш Анжела Іванівна забезпечує реалізацію навчально – виховного процесу.

  Зусилля колективу спрямовані на розвиток наступних завдань:

1.     Особливості екологічного виховання дошкільників.

2.     Навчання дітей елементам грамоти в ДНЗ.

3.     Навчання дітей сюжетному малюванню.

  Для успішної реалізації даних завдань протягом навчального року проводяться різні форми методичної роботи з педагогічними кадрами. План роботи цілеспрямований, оптимально враховуються завдання просвітництва та організації діяльності дітей, наступність, систематичність та послідовність; поєднуються перспективність і актуальність намічених напрямків роботи.

  Методичний кабінет ДНЗ є центром методичної роботи, яка включає систему взаємопов’язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності вихователя, розвиток його творчого потенціалу.

  В кабінеті створені умови, які допомагають педагогічним кадрам усвідомити сутність накреслених завдань та реалізувати їх у практиці.