Сторінка психолога
Практичний психолог
Личко-Парубоча Ольга Василівна
Освіта: вища Спеціальність: Психолог, викладач психологіїПедагогічний стаж: 5 р.Кваліфікаційна категорія: " 9 тарифний розряд"
Моє творче кредо: «Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить» М. Форбс
Основні напрямки в роботі:
o Психодіагностична робота з дітьми та педагогами. o Консультаційна робота групова та індивідуальна з педагогами та батьками. o Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з дітьми. o Психологічна просвіта всіх учасників навчально – виховного процесу. o Навчальна діяльність психолога.
Основні завдання психологічної служби в дошкільному закладі : Метою роботи психологічної служби в дитячому закладі є формування психічно здорової особистості Пріоритетним завданням практичного психолога в закладі є допомога у спрямуванні діяльності педагогічного колективу для створення умов, які сприятимуть охороні фізичного і психічного здоров’ я дітей та співробітників забезпеченню їхнього емоційного благополуччя та ефективному розвитку здібностей кожної особистості. Враховуючи основні річні завдання ДНЗ на навчальний рік, завдання психологічної служби постають такі: - Проведення адаптації дошкільника в дошкільному навчальному закладі; - вивчення індивідуальних особливостей дітей, доведення одержаної інформації до відома педагогів та батьків; - розвиток пізнавальних процесів та здібностей відповідно до вікових можливостей дітей, активізація творчої уяви та зв’язного мовлення; - надання психологічної допомоги дітям з проблемами в емоційному розвитку та в розвитку пізнавальних процесів; - психолого-педагогічна робота щодо розвитку творчості дітей; - проведення психолого –педагогічної роботи з дітьми пільгового контингенту; - проведення психолого –педагогічної роботи з дітьми обдарованими; - дослідження тривожності серед дітей старшого дошкільного віку; - співробітництво з батьками, педагогами, розширювання психолого-педагогічних знань батьків; - дослідження сфери сімейних стосунків, міжособистісних стосунків; - визначення мікроклімату в дитячому закладі, відношення педагогів до дітей та взаємовідносини в колективі; - вивчення та впровадження Базової Програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»; - визначення психологічної готовності до шкільного навчання дітей старших груп ( мотиваційна, розумова, емоційно-вольова та соціальна готовність).
Основні цілі психологічної служби в дошкільному закладі : - Робота зі створення умов з розвитку та оптимізації емоційного світу дітей та виховання гуманних та естетичних почуттів, моральних якостей засобами художніх творів, театралізацій казок, сюжетно-рольової гри; - поглиблення роботи з розвитку адекватної та підвищеної самооцінки дитини; - сприяння вільному розкриттю здібностей кожної дитини; - націлювання батьків і дітей на здоровий спосіб життя; - здійснювати якісний підхід до виховання у дошкільників працьовитості, позитивного ставлення до праці як необхідної умови становлення громадянської позиції особистості; - формування психологічної готовності дітей до навчання в школі.
|
|