Режим роботи закладуДошкільний навчальний заклад працює з 7:00 до 19:00
Одним із важливих компонентів у формуванні фізично та інтелектуально досконалої організованої особистості є режим дня. Щоденно повторюючись, він привчає організм дитини до певного ритму, забезпечує зміну діяльності (ігрової, навчальної, трудової), при цьому оберігає її нервову систему від перевтоми.
Збалансованість процесів життєдіяльності та режим роботи груп ДНЗ відповідає вимогам програми « Дитина в дошкільні роки». В організації навчально-виховної роботи переважає ігрова модель провідної діяльності дітей з дотриманням структурних компонентів. Літньо-оздоровчий період в ДНЗ Літо є найсприятливішим періодом для зміцнення здоров’я, загартування та всебічного розвитку дітей. Від того, наскільки змістовно та правильно буде організоване дитяче буття у цей період, залежатиме успішність та ефективність відпочинку маленьких вихованців. Саме тому, у літні місяці наш дошкільний заклад ставить перед собою важливу мету – створити умови для забезпечення оздоровлення, збереження життя дітей та подальшого формування їхньої життєвої компетентності. З огляду на це всі працівники дошкільного закладу спямовуюють зусилля на розв’язання важливих завдань. Оздоровчі завдання: • Дотримуються розпорядку дня, враховуючи чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку, забезпечують максимальне перебування на свіжому повітрі, відповідну тривалість сну для дітей певного віку тощо; • Проводять загартувальні процедури, дотримуючись санітарно-гігієнічних норм; • Забезпечують достатню рухову активність; • Організовують збалансоване харчування та раціональний питний режим. Освітні завдання: • Узагальнюють, закріплюють та розширюють уявлення дітей про навколишній світ та себе самих; • Удосконалюють набуті впродовж навчального року вміння та навички; • Збагачюють практичний досвід дітей через залучення до різних видів специфічної дитячої діяльності – ігрової, рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової та іншої. Зацікавленність та небайдужість всіх працівників закладу у розв’язанні вище згаданих завдань є запорукою злагодженої, результативної роботи в ДНЗ та умовою створення здорового психологічного мікроклімату у дорослому та дитячому колективах.
РАННІЙ ВІК
Режимні моменти Час Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК
Режимні моменти . Час. Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.30
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК
Режимні моменти Час
Вечеря 16.45 – 17.00
|
|