Режим роботи закладу
Дошкільний навчальний заклад працює
з 7:00 до 19:00
Одним із важливих компонентів у формуванні фізично та інтелектуально досконалої організованої особистості є режим дня. Щоденно повторюючись, він привчає організм дитини до певного ритму, забезпечує зміну діяльності (ігрової, навчальної, трудової), при цьому оберігає її нервову систему від перевтоми.
В дошкільному навчальному закладі «Казка» режим гнучкий, достатньо часу відводиться для прогулянок, сну, ігор, занять з обов’язковим чергуванням різних видів діяльності та відпочинку, що відповідає вимогам сьогодення. З дотриманням вимог та врахуванням вікових особливостей дітей двічі на день проводяться прогулянки на свіжому повітрі. Грі, як основному виду діяльності, також відведено чимало часу: до сніданку і після нього, у перервах між заняттями, на денній та вечірній прогулянках.
Збалансованість процесів життєдіяльності та режим роботи груп ДНЗ відповідає вимогам програми « Дитина в дошкільні роки». В організації навчально-виховної роботи переважає ігрова модель провідної діяльності дітей з дотриманням структурних компонентів.
Літньо-оздоровчий період в ДНЗ
Літо є найсприятливішим періодом для зміцнення здоров’я, загартування та всебічного розвитку дітей. Від того, наскільки змістовно та правильно буде організоване дитяче буття у цей період, залежатиме успішність та ефективність відпочинку маленьких вихованців. Саме тому, у літні місяці наш дошкільний заклад ставить перед собою важливу мету – створити умови для забезпечення оздоровлення, збереження життя дітей та подальшого формування їхньої життєвої компетентності. З огляду на це всі працівники дошкільного закладу спямовуюють зусилля на розв’язання важливих завдань.
Оздоровчі завдання:
• Дотримуються розпорядку дня, враховуючи чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку, забезпечують максимальне перебування на свіжому повітрі, відповідну тривалість сну для дітей певного віку тощо;
• Проводять загартувальні процедури, дотримуючись санітарно-гігієнічних норм;
• Забезпечують достатню рухову активність;
• Організовують збалансоване харчування та раціональний питний режим.
Освітні завдання:
• Узагальнюють, закріплюють та розширюють уявлення дітей про навколишній світ та себе самих;
• Удосконалюють набуті впродовж навчального року вміння та навички;
• Збагачюють практичний досвід дітей через залучення до різних видів специфічної дитячої діяльності – ігрової, рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової та іншої.
Зацікавленність та небайдужість всіх працівників закладу у розв’язанні вище згаданих завдань є запорукою злагодженої, результативної роботи в ДНЗ та умовою створення здорового психологічного мікроклімату у дорослому та дитячому колективах.
РАННІЙ ВІК
Режимні моменти Час
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.00
Ранкова гімнастика 8.30 –8.40
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.45 – 9.15
Ігри, підготовка до занять9.15– 9.45
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.45– 10.00
Підготовка до прогулянки 10.00 – 10.30
Прогулянка, індивідуальна робота 10.30 - 11.30
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 11.30 – 11.50
Обід 12.00– 12.30
Підготовка до денного сну 12.30 – 12.50
Сон 12.50 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі та
гігієнічні процедури 15.00 – 15.20
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 15.20 – 16.30
Вечеря 16.30 – 17.00.
Вечірня прогулянка. Повернення додому 17.00 – 18.30
МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК
Режимні моменти . Час.
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.30
Ранкова гімнастика 8.30 – 8.50
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.50 –9.10
Ігри, підготовка до занять 9.10 – 9.30
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.30 – 10.30
Підготовка до прогулянки 10.30 – 11. 00
Прогулянка, індивідуальна робота 11.00 - 12.10
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні та водні процедури 12.10– 12.30
Обід 12.30 – 12.50
Підготовка до денного сну 12.50 – 13.00
Сон 13.00 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі та
гігієнічні процедури 15.00 – 15.30
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 15.45– 16.20
Вечеря 16.35 – 17.00
Вечірня прогулянка. Повернення додому 17.00 – 19.00
СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК
Режимні моменти Час
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.30
Ранкова гімнастика 8.30– 8.50
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.55 – 9.10
Ігри, підготовка до занять 9.10 – 9.30
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.30 – 11.00
Підготовка до прогулянки 11.00 – 11.10
Прогулянка, індивідуальна робота 11.10- 12.20
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 12.20 – 12.40
Обід 12.40 – 12.55
Підготовка до денного сну 12.55 – 13.00
Сон 13.00 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі та
гігієнічні процедури 15.00 – 15.10
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність,
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 15.10 – 16.45
Вечеря 16.45 – 17.00
Вечірня прогулянка. Повернення додому 17.00 – 19.00