Мукачево ДНЗ № 33

 





Режим роботи закладу

 

Дошкільний навчальний заклад працює

з 7:00 до 19:00

 

 

 

 

Одним із важливих компонентів у формуванні фізично та інтелектуально досконалої організованої особистості є режим дня. Щоденно повторюючись, він привчає організм дитини до певного ритму, забезпечує зміну діяльності (ігрової, навчальної, трудової), при цьому оберігає її нервову систему від перевтоми. 
В дошкільному навчальному закладі «
Казка» режим гнучкий, достатньо часу відводиться для прогулянок, сну, ігор, занять з обов’язковим чергуванням різних видів діяльності та відпочинку, що відповідає вимогам сьогодення. З дотриманням вимог та врахуванням вікових особливостей дітей двічі на день проводяться прогулянки на свіжому повітрі. Грі, як основному виду діяльності, також відведено чимало часу: до сніданку і після нього, у перервах між заняттями, на денній та вечірній прогулянках.

 

 

Збалансованість процесів життєдіяльності та режим роботи груп ДНЗ відповідає вимогам програми « Дитина в дошкільні роки». В організації навчально-виховної роботи переважає ігрова модель провідної діяльності дітей з дотриманням структурних компонентів.

Літньо-оздоровчий період в ДНЗ

        Літо є найсприятливішим періодом для зміцнення здоров’я, загартування та всебічного розвитку дітей. Від того, наскільки змістовно та правильно буде організоване дитяче буття у цей період, залежатиме успішність та ефективність відпочинку маленьких вихованців. Саме тому, у літні місяці наш дошкільний заклад ставить перед собою важливу мету – створити умови для забезпечення оздоровлення, збереження життя дітей та подальшого формування їхньої життєвої компетентності. З огляду на це всі працівники дошкільного закладу спямовуюють зусилля на розвязання важливих завдань.

Оздоровчі завдання:

•       Дотримуються розпорядку дня, враховуючи чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку, забезпечують максимальне перебування на свіжому повітрі, відповідну тривалість сну для дітей певного віку тощо;

•       Проводять загартувальні процедури, дотримуючись санітарно-гігієнічних норм;

•       Забезпечують достатню рухову активність;

•       Організовують збалансоване харчування та раціональний питний режим.

Освітні завдання:

•       Узагальнюють, закріплюють та розширюють уявлення дітей про навколишній світ та себе самих;

•       Удосконалюють набуті впродовж навчального року вміння та навички;

•       Збагачюють практичний досвід дітей через залучення до різних видів специфічної дитячої діяльності – ігрової, рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової та іншої.

Зацікавленність та небайдужість всіх працівників закладу у розв’язанні вище згаданих завдань  є запорукою злагодженої, результативної роботи в ДНЗ та умовою створення здорового психологічного мікроклімату у дорослому та дитячому колективах.

 

РАННІЙ ВІК

 

 

 

 

 

 

Режимні моменти Час
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.00
Ранкова гімнастика 8.30 –8.40
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.4
5 – 9.15
Ігри, підготовка до занять9.15– 9.45 
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.45– 10.00
Підготовка до прогулянки 10.00 – 10.30
Прогулянка, індивідуальна робота 10.30 - 11.30
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 11.30 – 11.50
Обід 12.00– 12.30
Підготовка до денного сну 12.30 – 12.50
Сон 12.50 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі 
та
гігієнічні процедури 15.00 – 15.20

Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність, 
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 15.20 – 16.30
Вечеря 16.30 – 17.00.
Вечірня прогулянка.
Повернення додому 17.00 – 18.30

 

 

 

 

МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК

 

Режимні моменти . Час.  

Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.30
Ранкова гімнастика 8.308.50
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.
509.10
Ігри, підготовка до занять
9.10 – 9.30
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.
30 – 10.30
Підготовка до прогулянки 10.
30 – 11. 00
Прогулянка, індивідуальна робота 1
1.00 - 12.10
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні та водні процедури 12.10– 12.30
Обід 12.
30 – 12.50
Підготовка до денного сну 1
2.50 – 13.00
Сон 13.00 – 15.00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі 
та
гігієнічні процедури 15.00 – 15.30

 

Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність, 
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 15.45– 16.20
Вечеря 16.35 – 17.00
Вечірня прогулянка.
Повернення додому 17.00 – 19.00

 

 

 

 

 

СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК

 

 

 

Режимні моменти Час
Ранкові зустрічі дітей. Ігри, індивідуальне спілкування 7.00 – 8.
30
Ранкова гімнастика 8.30– 8.50
Підготовка до сніданку. Сніданок 8.559.10
Ігри, підготовка до занять
9.10 – 9.30 
Заняття (групові, підгрупові, міні-заняття) 9.
30 – 11.00
Підготовка до прогулянки 11.00 – 11.10
Прогулянка, індивідуальна робота 11.10- 12.
20
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гігієнічні, водні процедури 12.
20 – 12.40
Обід 12.
40 – 12.55
Підготовка до денного сну 12.55 – 13.00
Сон 13.00 – 15.
00
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, загартовуючі
та 
гігієнічні процедури 15.
00 – 15.10
Ігри, спілкування, трудова діяльність, самостійна діяльність, 
експериментально-пошукова
діяльність, розваги 1
5.10 – 16.45

 

Вечеря 16.45 – 17.00

Вечірня прогулянка. Повернення додому 17.00 – 19.00